Odsłona nowej strony

nowa_strona.jpg

W dniu dzisiejszym tj. 2018-12-18 wdrożyliśmy wygląd nowej strony, mamy nadzieje że strona stała się bardziej intuicyjna jeżeli chodzi o szybszy dostęp do treści. Od tej chwili będziemy też dbać o samą treść na stronie, w miarę możliwości postaramy się też ją odświeżyć. Jeżeli znajdą Państwo jakieś uchybienia na stronie, zapraszam do kontaktu i zgłaszania niedogodności przez formularz kontaktowy.
Design e-mo.pl

Jak dodawać warianty produtków w w2s?

bandicam 2018-12-15 13-13-44-273.jpg

Jak dodać za pomocą programu WaPro MAG i w2s atrybuty do sklepu internetowego ? Program w2s działa jak "tłumacz" i zamienia wiele indeksów produktowych w WaPro Mag na jeden produkt w sklepie internetowym z wieloma wariantami. Generalnie należy mieć tyle indeksów w WaPro MAG ile ma się atrybytów/wariantów plus dodatkowy jeden indeks, który będzie reprezentował produkt po stronie sklepu. Po stronie WaPro MAG na indeksach ma to wyglądać tak:

IndeksWyróżnik
48164 (pusty) 
48164#194#254Kolor:Fioletowy;Rozmiar:43-46 
48164#194#255Kolor:Fioletowy;Rozmiar:39-42

 Dodatkowo należy włączyć po stronie w2s obsługę atrybutów/wariantów Konfiguracja->Ustawienia->atrybuty produktów oraz dodać separator atrybutu na znak "#". Ze względu na ograniczoną ilośc znaków w Indeksie możemy stosować zamienniki naposów "Fioletowy" i "Rozmiar", mogą to być wartości numeryczne albo tekstowe tak, aby magazynier wiedział co ma spakować do paczki. Jedyne wymaganie jest takie aby ilość separatów była równa liczbie atrybutów, czyli jeżeli mamy dwa atrybuty/warianty kolor i rozmiar mają w indeksie znajdować się dwa separatory atrybutow czyli w naszym przypadku dwa znaki "#" Następnie w zakładce WF-MAG->Atrybuty dodać atrybut „Rozmiar” i "Kolor"

w2s warianty produkty kolor rozmiar wapro wfmag

Czy wiesz jak dodać producenta w Subiekt NEXO ?

Producent_w_nexo.jpg

Na karcie wybranego produktu w zakładce Dostawca, wybieramy kontrahenta, który będzie pełnił role Producenta a następnie dodajemy mu typ PR - Producent.
Subiekt NEXO s2s Producent

Wysyłanie stanów do sklepu bez rezerwacji towarów.

eksportuj_stan_nie_wzgledniaja_rezerwacji.jpg

Czy wiecie, że w programie s2s można wysyłać stan produktu do sklepu internetowego nie uzwględniająć rezerwacji ? Jeżeli chcemy, aby tak było wystarczy zaznaczyć opcję "eksportuj stan nie uwzględniając rezerwacji" w zakładce Sklep->Ustawienia->do sklepu internetowego->Produkty->Metody aktualizacji. Oczywiście s2s domyślne wysyła do sklepu stan uwzględniąjąć rezerwację.
s2s rezerwacja integracja stan

Ustawienia mają bardzo duże znaczenie, pamiętaj o tym !

nexo_polaczenie.jpg

Przy imporcie zamówień ze sklepu internetowego do Subiekt NEXO pojawia się błąd:

Błąd podczas importu zamówień do Subiekt Nexo. Firma: 111111111111111111111, opis błędu: "Wartość w polu 'Odebrał' nie może być pusta. na polach DokumentZK.Odebral". 

Błąd spowodowany jest tym, że w konfiguracji naszego programu s2s w zakładce Subiekt->Połączenie wpisaliśmy użytkownika który nie jest pracownikiem, a to jest wymagane przez Sferę programu NEXO podczas dodawania zamówień.

subiekt nexo s2s zamówienia ustawienia

Obsługa wielu sklepów internetowych w jednym programie.

dodaj_nowe_ustawienie.png

Czy wiesz, że w programach firmy e-mo.pl można obsługiwać wiele sklepów internetowych a każdy z tych sklepów może być inny ? Wystarczy dodać nowe ustawienie i je skonfigurować dla nowego sklepu internetowego. Należy pamiętać, że programy są licencjonowane na sklep internetowy, także do każdego sklepu będzie potrzeba nowa licencja.
s2s a2c w2s obsługa wielu sklepów

Format daty ma znaczenie.

Zobacz film

Prawidłowo ustawiony format daty w systemie Windows w naszym programach to rrrr-MM-dd. Warto o tym pamiętać ponieważ błędne ustawienie tego formatu i separatora dziesiętnego w niektórych silnikach sklepu powodują błędy np. zamówinie nie są ściągane prawidłowo lub ceny na zamówieniu są "kosmiczne".
w2s format daty windows zamówienia

Promocja w Subiekt GT i błąd w sklepie Shoper / ClickShop.

bez_promocji_shoper.png

Stosując s2s do aktualizacji sklepu Shoper oraz ClickShop należy mieć zaznaczoną opcję Sklep->Ustawienia->do sklepu internetowego->Produkty->opcje produktów->bez promocji (tylko Redcart, Shoper). Ponieważ od jakiegoś czasu nie mamy możliwości usuwania promocji ze sklepu za pomocą REST API. Dlatego proponujemy stosowanie tej opcji i korzystanie z promocji w sklepie Shoper. Jeżeli nie znaznaczymy tej opcji nie będzie możliwa aktualizacja produktów które nie posiadają promocji w Subiekt GT. Pojawia się wtedy błąd: Opis błędu: Wartość pola 'date_from' jest niepoprawna: Istnieje inna zaplanowana promocja w wybranym terminie; Wartość pola 'date_to' jest niepoprawna: Istnieje inna zaplanowana promocja w wybranym terminie.
s2s shoper clickshop Subiekt GT promocja błąd