Jak powinna wyglądać aktualizacja produktów z harmonogramu ?


Poniżej przedstawie optymalny sposób aktualizacji produktów w sklepie internetowym, tak aby zoptymalizować ilość zapytań do sklepu.

Musimy dodać tak naprawdę 3 harmonogramy:

  1. Dodawanie nowych produktów np. co 4 godziny,
  2. Aktualizacja szybka produktów np. raz dziennie,
  3. Aktualizacja szybka produktów, które uległy zmianie (zmieniła się cena lub stan) np. co 30 minut.

W przypadku jeżeli nie dodajemy produtków za pomocą programów s2s czy też w2s, dotyczą nas tylko punkty 2 i 3. 

Linia poleceń dla harmonogramu nr 1:

-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pDokladna -dodajTylkoNoweProdukty

Linia poleceń dla harmnonogramu nr 2:

-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka 

Linia poleceń dla harmonogramu nr 3:

-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pRoznica -jednostka="godziny" -czas="24"

Opcje dotyczące rożnicy są zaczytywane z ustwień poniżej:

 

 

 

w2s s2s produkty optymalizacja harmonogram aktualizacja oferta

Jak używać opcji ukrywanie produktów w programie A2C ?


 

Opcja nr 1. Jeżeli brak dostępności ukryj produkty w sklepie

Opcja nr 2. Ukryj produkt jeżeli nie zostanie zaktualizowany

Opcja nr 3. Wyślij produkty ukryte



Opcja nr 1 ukrywa produkty jeżeli nie ma ich na stanie w cenniku dystrybutora, ważne jest zeby cenniki były pobierane i przetwarzane codziennie ! Można to łatwo sprawdzić w oknie A2C->Cennik->Produkty w kolumnie modyfikacja powinna być dzisiejsza data, świadczy ona o tym że produkt jest w cenniku dystrybutora.

Opcja nr 2 po zakończeniu procesu aktualizacji ukrywa wszystkie produkty które nie zostały wysłane do sklepu podczas procesu aktualizacji (czyli po wciśnięciu w oknie A2C->Cennik->Produkt). Dotyczy to wszystkich produktów nawet tych które nie są aktualizowane przez program A2C.

Opcja 3 to alternatywa dla opcji nr 2, opcja pokazuje produkty "ukryte" czyli produkty z cennika dystrybutora i produkty które w cenniku już nie występują (warunek opisany poniżej), ale kiedyś były i pewnie są w sklepie. Opcja ta w połączeniu z opcją nr 1 spowoduje ukrycie produktów których dostęponość jest równa "zero". Rożnica w opcji nr 3 i nr 2 jest taka ze opcja nr 3 nie ukrywa produktów które nie były nigdy aktualizowane przez A2C.

Podsumowują jeżeli chcemy ukrywać produkty, których nie ma już w ofercie używamy opcji nr 2 jednak tutaj warunkiem jest to ze nie mamy innych produktów w sklepie, jeżeli mamy inne produkty w sklepie używamy alternatywy czyli zaznaczenia jednocześnie opcji nr 1 i opcji nr 3.

Zaznaczenie jednocześnie opcji nr 3 i nr 1 ma swoje ograniczenia polegające na tym, że możemy stracić informacje o produktach w sklepie na dwa sposoby:

  1. Jeżeli skasujemy produkty od dystrybutorów to tych starych produktów już nie mamy w bazie programu A2C,
  2. Jeżeli skorzystamy z opcji "skasuj informacje o produktach w sklepie" w oknie Cennik->Produkty

Jednak i na to jest rozwiązanie, trochę mało automatyczne, ale jest. W takim przypadku należy :

  1. Użyć opcji nr 2  i wykonać eksprot produtków do sklepu,
  2. W sklepie ustawić produkty które nie są aktualizowane za pomocą programu A2C na widoczne,
  3. W programie wyłaczyć opcję nr 2 a załączyć opcję nr 1 i nr 3, tak aby z tymi opcjami działał program.

Takie rozwiązanie można używać ile razy dusza zaprawnie i ile razy starczy sił na odkrywanie produktów.

Oczywiście dodam że użycie jednocześnie opcji nr 1 i nr 2 jest możliwe, natomiast używanie jednocześnie opcji nr 2 i nr 3 nie ma sensu bo tylko przedłuża aktualizację.

W przypadku jeżeli mamy wolny hosting zaleca się używanie opcjie nr 2 raz na 7 dni, ewentualnie od czasu do czasu.

 

 
ukrywanie produktów

Długi weekend 15-18 sierpnia 2024.


W dniu 15-18 sierpnia 2024 roku nie pracujemy. Zapraszamy ponownie w dniu 19 sierpanie, przepraszamy i życzymu udanego wypoczynku w przedłużonym weekendzie.
Wolne

Okres Wakacyjny jak samodzielnie wygenerować link do płatności.


 

W każdym programie , czy też module mamy do dyspozycji w oknia Licencje przycisk "Wygeneruj płatność", po kliknięciu na ten przycisk generuje się link do płatności i jest wysyłany na adres e-mail zarejestrowanej firmy w naszym systemie. 

Należy wiedzieć, że faktura proforma z takiej wygenerowanej płatności generuje się do 30 minut, link do proformy znajduje się oczywiście w mailu.

Podobnie jest w przypadku jeżeli z wygenerowanego linka zapłacimy od razu poprzez płatności PAYU, to taka faktura też widoczna jest  do 30 minut pod linkiem, który widoczny jest mailu z podziękowaniem za płatność.

 


Licnecja płatność.

2 Maja


2-go maja nie pracujemy zapraszamy po długim weekendzie.
wolne

Plany czyli co w trawie piszczy ...


W marcu planujemy wdrożyć platformy Shopify oraz ShopWare w wersji 6.5, dodatkowo planujemy rozwijać allegro i dodać możliwość generowanie listów przewozowych wraz z możliwością  dostarczenia dokumentów sprzedażowych (Faktur/Paragonów) do allegro.

W planach mamy też wdrożenie modułu 2sklep do naszych programów, moduł będzie miał za zadanie importowanie zamówień ze sklepów typu: PrestaShop, Selly, Magento, KQS, IdoSell, AtomStore, OpenCart, GoShop, ShopGold, Sky-Shop.pl, Redcart do systemów apilo oraz SELLASIST W zasadzie wszystkie sklepy, które są kompatybilne z naszymi programami będą miały możliwość takiego eksportu.

Integegracja może odbywać się pominięciem systemów ERP i została pilotażowo wdrożona do programu w2s, na razie eksport działa tylko do SELLASIST. Jeżeli sklepy będą miały możliwość wywoływanie aukcji automatycznych na zasadzie webhook to za pomocą naszego BSW (Bus Service Worker) będzie możliwe stworzenia automatyzacji w czasie rzeczywistym co pewnie przy bardzo dużej ilości zamówień (>1000 dziennie) na pewno się przyda.

integracja sklepy subiekt wapro apilo sellasist atomstore idosell ksq prestashop selly goshop

Apilo i Sellasist


Obecnie wdrożyliśmy w naszych programach s2s i w2s obsługę systemów apilo oraz SELLASIST. Komunikacja pozwala na wystawiania zarówno faktur i jak paragonów w Subiekt GT, Subiekt NEXO PRO oraz WAPRO. Po wystawieniu faktur pliku PDF są eksportowane do w/w systemów co umożliwia dalszą dystrybucję plików do klientów oraz systemów zewnętrznych zintegrowanych z tymi systemami. 

W przypadku SELLASIST mamy do dyspozycji możliwość wystawiania dwóch scenariuszach. Pierwszy scenariusz umożliwia wystawiania faktur na podstawie faktur, które są generowane po stronie SELLASIST a następnie  ich importowanie do systemy ERP (Subiekt, WAPRO). Drugi umożliwia tworzenie faktur na podstawie zamówień o odpowiednich statusach jakie są zadekalrowane w konfiguracji w/w programów. 

W przypadku apilo mamy do dyspozycji tylko jeden scenariusz: generowanie faktur na podstawie zamówień apilo z odpowiedni statusem, status jak w przypadku opisanym powyżej jest również konfigurowalny w naszych programach. Oczywiście w konfiguracji programów można wybrać kilka statusów zamówień z których będą tworzone faktury czy też paragony.

apilo sellasist subiekt nexo gt wapro

Incom zmiana sposobu logowania.


Dla dystrybutora Incom został zmianiony sposób autoryzacji. Dołączamy instrukcję jak to wykonać.

https://www.e-mo.com.pl/Download/File/6279

A2C incom logowanie integracja

Wolne.


W dniach od 27 grudnia do 2 stycznia firma e-mo.pl nie pracuje, życzymy Państu Szczęśliwego Nowego Roku.

 

wolne

Sellasist


Na chwilę obecną tj. 19.12.2023 do programów w2s i s2s została zaimplementowana identyczna funckjonalność jak w Baselinkerze.

Pracujemy na tym samym do APILO i jesteśmy na dobrej drodzę. 

Dziękujemy Wam za zaufanie i dostarczenie dużo danycj do testowania ! Bez tych dancyh było by kiepsko.

sellasist integracja subiekt gt nexo wapro