Nowe możliwości rezerwacji towaru.


🆕 Nowość w nowej wersji!

Dodaliśmy:

  • 📦 możliwość wyboru sposobu rezerwacji towaru w Subiekt z listy rozwijalnej, zależnie od statusu zamówienia w sklepie.

ℹ️ Jeśli nie chcesz ustawiać sposobu rezerwacji towaru ręcznie dla każdego statusu, ustaw wartość „Pobierz z ustawień” w kolumnie Sposób rezerwacji.

Wtedy system automatycznie pobierze wartość z:

🛒 Sklep → Ustawienia → do Subiekt → Zamówienia → Typ rezerwacji towaru

Typ rezerwacji towaru

Sposób rezerwacji w zależności od statusu zamówienia ze sklepue

s2s rezerwacja

Jak działa znacznik „w sklepie”


Jak działa znacznik „w sklepie” ?

Znacznik „w sklepie” pokazuje, czy program wie, że produkt jest w sklepie. Jeśli znacznik nie jest zaznaczony, oznacza to, że program nie ma informacji o tym produkcie – to nie znaczy, że go tam nie ma.

Co się dzieje przy wysyłce produktu?

Metoda szybka:

  • Jeśli produkt jest w sklepie – znacznik zostanie zaznaczony po odświeżeniu.
  • Jeśli nie ma go w sklepie – pojawi się informacja w S2S → Subiekt → Błędy, a produkt nie zostanie dodany.

Metoda dokładna:

  • Jeśli produkt jest – zostanie nadpisany danymi z Subiekta.
  • Jeśli go nie ma – zostanie dodany jako nowy z pełnymi danymi.
Uwaga: nadpisanie może spowodować utratę opisu, zdjęć, zmianę producenta, kategorii lub nazwy!

Metoda przyrostowa:

Działa automatycznie na podstawie znacznika:

  • ✅ Znacznik zaznaczony → metoda szybka
  • ❌ Znacznik nie zaznaczony → metoda dokładna

Dlaczego warto zacząć od metody szybkiej?

Wysłanie produktów najpierw metodą szybką pozwala sprawdzić, które są już w sklepie. Dzięki temu:

  • Nie nadpiszesz danych bez potrzeby,
  • Oszczędzisz zasoby serwera,
  • Zachowasz zdjęcia, opisy i inne dane w sklepie.

Dodatkowe opcje w programie

  • ✅ Dodawanie tylko nowych produktów
  • 🔁 Synchronizacja danych Subiekta na podstawie sklepu – działa jak backup
  • ⚙️ Aktualizacja tylko wybranych pól – np. nazwy, opisu, zdjęć, EAN
Zalecenie: zawsze przed aktualizacją zrób kopię zapasową bazy danych!
metoda dokłana metoda szybka metoda przyrostow

Majówka 2025


W dniu 2 maja 2025 firma e-mo.pl nie pracuje, zapraszamy ponownie w dniu 5 maja 2025. Przepraszamy za niedogodności.
wolne majówka

Błąd 400 na platformie Shoper


Informujemy, że część sklepów opartych na platformie Shoper może obecnie doświadczać problemów z połączeniem z naszymi programami : s2s, w2s, A2C. Sytuacja ta nie jest zależna od naszej aplikacji, a wynika z czynników po stronie platformy Shoper.

Jeśli napotkali Państwo błędy połączenia (np. kod błędu 400), sugerujemy tymczasowe rozwiązanie problemu poprzez wpisanie adresu technicznego sklepu w miejscu adresu głównego podczas aktywacji licencji. Adres techniczny to specjalny, wewnętrzny adres sklepu, który jest przypisany każdemu kontu Shoper.

Dziękujemy za wyrozumiałość – zespół techniczny Shoper pracuje nad rozwiązaniem problemu.

shoper integracja aktualizacja

Nexo w wersji 53.0.1


W wersji Nexo co nieco zmieniło się w API, stąd pojawiła się nasza nowa wersją programu s2s, dostępna jest tutaj.

 

Nexo insert błąd

Przerwa Świąteczna... Wesołych Świąt...


W dniach od 23 grudnia 31 grudnia nie pracujemy zapraszamy po Świętach i z tej okazji chcielibyśmy Wszystkim życzyć Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku !

Po Świetach wracamy z wdorżeniem modułu do pakowania w programach s2s oraz w2s, wdrożeniem drukowania listów przewozowych oraz z modułem Marketplace.

 

Przerwa

Jak powinna wyglądać aktualizacja produktów z harmonogramu ?


Poniżej przedstawie optymalny sposób aktualizacji produktów w sklepie internetowym, tak aby zoptymalizować ilość zapytań do sklepu.

Musimy dodać tak naprawdę 3 harmonogramy:

  1. Dodawanie nowych produktów np. co 4 godziny,
  2. Aktualizacja szybka produktów np. raz dziennie,
  3. Aktualizacja szybka produktów, które uległy zmianie (zmieniła się cena lub stan) np. co 30 minut.

W przypadku jeżeli nie dodajemy produtków za pomocą programów s2s czy też w2s, dotyczą nas tylko punkty 2 i 3. 

Linia poleceń dla harmonogramu nr 1:

-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pDokladna -dodajTylkoNoweProdukty

Linia poleceń dla harmnonogramu nr 2:

-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka 

Linia poleceń dla harmonogramu nr 3:

-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pRoznica -jednostka="godziny" -czas="24"

Opcje dotyczące rożnicy są zaczytywane z ustwień poniżej:

 

 

 

w2s s2s produkty optymalizacja harmonogram aktualizacja oferta

Jak używać opcji ukrywanie produktów w programie A2C ?


 

Opcja nr 1. Jeżeli brak dostępności ukryj produkty w sklepie

Opcja nr 2. Ukryj produkt jeżeli nie zostanie zaktualizowany

Opcja nr 3. Wyślij produkty ukryte



Opcja nr 1 ukrywa produkty jeżeli nie ma ich na stanie w cenniku dystrybutora, ważne jest zeby cenniki były pobierane i przetwarzane codziennie ! Można to łatwo sprawdzić w oknie A2C->Cennik->Produkty w kolumnie modyfikacja powinna być dzisiejsza data, świadczy ona o tym że produkt jest w cenniku dystrybutora.

Opcja nr 2 po zakończeniu procesu aktualizacji ukrywa wszystkie produkty które nie zostały wysłane do sklepu podczas procesu aktualizacji (czyli po wciśnięciu w oknie A2C->Cennik->Produkt). Dotyczy to wszystkich produktów nawet tych które nie są aktualizowane przez program A2C.

Opcja 3 to alternatywa dla opcji nr 2, opcja pokazuje produkty "ukryte" czyli produkty z cennika dystrybutora i produkty które w cenniku już nie występują (warunek opisany poniżej), ale kiedyś były i pewnie są w sklepie. Opcja ta w połączeniu z opcją nr 1 spowoduje ukrycie produktów których dostęponość jest równa "zero". Rożnica w opcji nr 3 i nr 2 jest taka ze opcja nr 3 nie ukrywa produktów które nie były nigdy aktualizowane przez A2C.

Podsumowują jeżeli chcemy ukrywać produkty, których nie ma już w ofercie używamy opcji nr 2 jednak tutaj warunkiem jest to ze nie mamy innych produktów w sklepie, jeżeli mamy inne produkty w sklepie używamy alternatywy czyli zaznaczenia jednocześnie opcji nr 1 i opcji nr 3.

Zaznaczenie jednocześnie opcji nr 3 i nr 1 ma swoje ograniczenia polegające na tym, że możemy stracić informacje o produktach w sklepie na dwa sposoby:

  1. Jeżeli skasujemy produkty od dystrybutorów to tych starych produktów już nie mamy w bazie programu A2C,
  2. Jeżeli skorzystamy z opcji "skasuj informacje o produktach w sklepie" w oknie Cennik->Produkty

Jednak i na to jest rozwiązanie, trochę mało automatyczne, ale jest. W takim przypadku należy :

  1. Użyć opcji nr 2  i wykonać eksprot produtków do sklepu,
  2. W sklepie ustawić produkty które nie są aktualizowane za pomocą programu A2C na widoczne,
  3. W programie wyłaczyć opcję nr 2 a załączyć opcję nr 1 i nr 3, tak aby z tymi opcjami działał program.

Takie rozwiązanie można używać ile razy dusza zaprawnie i ile razy starczy sił na odkrywanie produktów.

Oczywiście dodam że użycie jednocześnie opcji nr 1 i nr 2 jest możliwe, natomiast używanie jednocześnie opcji nr 2 i nr 3 nie ma sensu bo tylko przedłuża aktualizację.

W przypadku jeżeli mamy wolny hosting zaleca się używanie opcjie nr 2 raz na 7 dni, ewentualnie od czasu do czasu.

 

 
ukrywanie produktów

Długi weekend 15-18 sierpnia 2024.


W dniu 15-18 sierpnia 2024 roku nie pracujemy. Zapraszamy ponownie w dniu 19 sierpanie, przepraszamy i życzymu udanego wypoczynku w przedłużonym weekendzie.
Wolne

Okres Wakacyjny jak samodzielnie wygenerować link do płatności.


 

W każdym programie , czy też module mamy do dyspozycji w oknia Licencje przycisk "Wygeneruj płatność", po kliknięciu na ten przycisk generuje się link do płatności i jest wysyłany na adres e-mail zarejestrowanej firmy w naszym systemie. 

Należy wiedzieć, że faktura proforma z takiej wygenerowanej płatności generuje się do 30 minut, link do proformy znajduje się oczywiście w mailu.

Podobnie jest w przypadku jeżeli z wygenerowanego linka zapłacimy od razu poprzez płatności PAYU, to taka faktura też widoczna jest  do 30 minut pod linkiem, który widoczny jest mailu z podziękowaniem za płatność.

 


Licnecja płatność.