Do wystawienia aukcji potrzebna nam będzie konfiguracja samego konta na Allegro.
Co należy skonfigurować po stronie Allegro ?
1. Informacje o gwarancjach,
2. Warunki reklamacji,
3. Warunki zwrotów,
4. Cennik dostaw.
Po skonfigurowaniu Allegro można przystąpić do konfiguracji programu. W programie należy:
1. Dodać szablon opisu (w szablonie należy unikać tagów zakazanych przez Allegro)
2. Należy zmapować kategorię Allegro z kategorią w programie,
3. Ustawić produktu do wysyłania, w tym celu należy ustawić dla każdej aukcji wymagane pola dla każdego rekordu,
w programie można też edytować pola wspólnie zaznaczająć opcję "aktualizuj szystkie rekordy".
Ważne:
Film pokazuje jak zintegrować konto Allegro z programami firmy e-mo.pl
Pamiętaj przed integracją wyloguj się proszę ze strony Allegro, bez tego jeżeli posiadasz kilka konto możesz zintegrować program nie z tym kontem z którym chcesz.
allegro s2s a2c w2s integracja konfiguracjaW przypadku cennika z Helkry plik musi być zbudowany w następujący sposób:
<product>
<nazwa>%product_name%</nazwa>
<kod_helkra>%helkra_code%</kod_helkra>
<zdjecie_glowne>%product_main_photo%</zdjecie_glowne>
<nazwa_dostawcy>%provider_name%</nazwa_dostawcy>
<kod_ean>%ean_code%</kod_ean>
<product_brand>%product_brand%</product_brand>
<opis>%product_description%</opis>
<zdjecia>%product_photos%</zdjecia>
<category>%product_category%</category>
<parent>%product_category_parent%</parent>
<product_unit>%product_unit%</product_unit>
<VAT>%product_vat%</VAT>
<product_price>%product_price%</product_price>
<product_availability>%product_availability%</product_avaok ilability>
<suma_stan>%product_availability_sum%</suma_stan>
<product_status>%product_status%</product_status>
<connected>%products_connected%</connected>
<marka>%product_brand%></marka>
<katalog/>
</product>
a2c helkra budowa implementacja plik integracjaW zakładce programu s2s Subiekt->Produkty w kolumnie SklepId znajduje się identyfikator produktu ze sklepu internetowego, po tym identyfikatorze możemy wyszukać produkt w sklepie i sprawdzić czy produkt rzeczywiście istnieje pod tym identyfikatorem. Jeżeli znajdziemy produkt w sklepie pod tym identyfikatorem możemy sprawdzić kolumnę Aktualizacja ona mówi nam kiedy produkt został ostatnio wysłany do sklepu, jeżeli data jest aktualana a produktu nie ma w sklepie, produkt zapewne nie został przypisany do kategorii. Jak przypisać produkt do kategorii można zobaczyć na filmach załączonych poniżej.
Pomocne linki:
https://www.youtube.com/watch?v=T7rhjFFnTM4
https://www.youtube.com/watch?v=iTx4vrrHw60
https://www.youtube.com/watch?v=iTx4vrrHw60
Jeżeli natomiast w kolumnie SklepId wartość jest zero należy pamiętać o tym, że program s2s dodaje produkt do sklepu tylko w metodzie dokładnej i taką metodą należy wysłać produkt do sklepu w celu weryfikacji czy produkt dodał się prawdłowo, po wyłaslaniu produktu należy odświeżyć kartę Subiekt->Produkty przyciskiem F5. Jeżeli w dalszym ciągu w kolumnie SklepId mamy wartość zero należy zgłosić problem na stronie: https://www.e-mo.com.pl/Ticket.
s2s integracja sklep sprawdzanie aktualizacja produktów