Sklep internetowy e-mo.pl działający pod adresem http://www.e-mo.com.pl (dalej: „Sklep Internetowy e-mo.pl”) jest platformą prowadzoną przez:
e-mo.pl Dariusz Żukowski
ul. 11 Listopada
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel.: (32) 793 70 99
e-mail: info@e-mo.pl
wpisaną do rejestru działalności gospodarczej Wydanej przez Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza pod numerem 37237/2010 identyfikującym się numerem NIP : 629-102-30-31 i numerem REGON: 241577141 (dalej: „e-mo.pl”).
§ 1. Warunki realizacji zamówienia
- Klientem Sklepu Internetowego e-mo.pl może być wyłącznie osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
- Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej http://www.e-mo.com.pl/. Klient po zarejestrowaniu licencji i zalogowaniu się na ww. stronie internetowej, składa zamówienie, wskazując na program, którym jest zainteresowany, przez wybór znajdującego się na Stronie "Twoje licencje".
- Procedura składania zamówienia obejmuje polecenia „Logowanie”, „Twoje licencje”, „Zamawiam” „Zamówienie”. Klient składa zamówienie przez wybór polecenia „Zapłać poprzez PAYU”. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta e-mo.pl oferty zawarcia umowy sprzedaży programów będących przedmiotem zamówienia.
- Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Klienta na wkazany przy rejestracji adres e-mail o ile płatność zostanie zrealizowana.
- e-mo.pl zastrzega sobie prawo wyłączenia niektórych form płatności, w odniesieniu do wskazanych przez e-mo.pl programów.
§ 2. Ceny programów oraz gwarancja
-
Ceny programów na stronie e-mo.pl zamieszczone są na stronie Cennik,
- do cen należy doliczyć podatek VAT,
- ceny podawane są w złotych polskich;
- Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie e-mo.pl w panelu użytkownika widoczna podczas składania zamówienia przez Klienta na dany program.
- e-mo.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów, oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
- Promocje na stronie e-mo.pl nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Gwarancja na każdy produkt firmy e-mo.pl to 24 mięsiące.
§ 3. Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia
- Zamówienie jest zrealizowane w chwili wpływu środków za zamówenie na nasze konto bankowe lub potwierdzenia płatności przez Płatności.pl (PAYU).
-
Zapłaty można dokonać:
- w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez e-mo.pl,
- przelewem bankowym na nasze konto
§ 4. Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
- Klient może zrezygnować z zamówienia w ciągu 14 dni od chwili wystawienia Faktury VAT bez podania przyczyny.
§ 5. Zwrot należności Klientom
- e-mo.pldokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych.
- e-mo.pl dokona zwrotu pieniędzy na wskazany rachunek bankowy przez Klienta.
§ 6. Dane osobowe
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak konieczne do dokonania rejestracji oraz realizowania zamówień Klienta w Sklepie internetowym e-mo.pl.
- Dane osobowe podane przez Klienta będą przetwarzane w celu umożliwienia Klientowi korzystania ze Sklepu Internetowego e-mo.pl, w tym realizacji złożonego zamówienia. Dane Klienta będą również przetwarzane w celach marketingowych, w tym w celu przesyłania informacji dotyczących nowych produktów, usług oraz promocji oferowanych przez e-mo.pl.
- Administratorem danych osobowych Klienta jest e-mo.pl Dariusz Żukowski, ul. 11 Listopada 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
- Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych przez Klienta.
- Klienci Sklepu Internetowego e-mo.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia.
§ 7. Warunki reklamacji
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi e-mo.pl o stwierdzonej niezgodności.
- e-mo.pl w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Warunkiem koniecznym, aby e-mo.pl rozpatrzyła reklamację jest wysłanie wiadomości e-mail na adres reklamacja@e-mo.pl wraz z opisem reklamowanego produktu oraz numerem licencji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – e-mo.pl naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.