A2C

Przy pomocy naszego oprogramowania mogą Państwo w łatwy i automatyczny sposób aktualizować ofertę sklepu internetowego. Aplikacja obsługuje ponad 350 hurtowni, a także najpopularniejsze systemy sklepowe, tj. Magento, PrestaShop, ShopGold, Shoper i inne.

A2C – Aplikacja umożliwiająca automatyczną integrację sklepu z bazą ofertową danej hurtowni online/dystrybutora.

 

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, planujesz go założyć a ofertę towarową będziesz pobierał od hurtowni online/dystrybutora przy pomocy plików xml, to aplikacja A2C jest rozwiązaniem dla Ciebie.

 

Program A2C odciąży Cię w pracy, zyskasz więcej czasu np. na działania promocyjne, a dzięki automatyzacji procesu pobierania danych nie będziesz popełniał błędów.

 

A2C pozwala na szybką, codzienną, automatyczną aktualizację oferty Twojego sklepu internetowego. Nie musisz się martwić częstymi zmianami cen.

 

Program dostarczy do Twojego sklepu internetowego (z pliku xml pochodzącego od dystrybutora/hurtowni ):

  • opisy produktów
  • ceny
  • przeliczy cenę według ustalonych marż i upustów
  • zdjęcia (możliwość skalowania zdjęć)
  • przypisze go do wybranej przez Ciebie kategorii
  • poda dostępność towaru w sklepie
  • wyeksportuje utworzone kategorie do sklepu
  • wyeksportuje producentów do sklepu
  • wyeksportuje produkty do sklepu

Zarejestruj się tutaj i pobierz 30 dniową darmową licencję - testuj aplikację – kliknij tutaj

 

Zalety aplikacji A2C

  • aplikacja nie jest wrażliwa na ograniczenia czasowe php
  • umożliwia wybór produktów, które mają być eksportowane
  • za pomocą planowanych zadań potrafi automatycznie, codziennie, w określonych wcześniej godzinach wykonywać pobierania, przetwarzanie i aktualizację oferty sklepu internetowego
  • wielowątkowy system marżowania produktów – na pojedyncze oferty, na przedziały cenowe, na kategorie produktowe, przedziały cenowe w kategorii, marże globalne w zależności od poziomu ceny
  • aplikacja posiada możliwość określenia kategorii produktowych – Nowości, Promocja, Bestseller
  • system posiada zdolność integracji oraz porównania kilku baz danych w których mogą występować te same produkty – aby „wysłać” z A2C do Twojego sklepu internetowego najkorzystniejszą dla Ciebie ofertę, aplikacja weryfikuje dane z kilku baz, według jednej lub nawet kilku parametrów
  • obsługa aukcji na allegro.pl
  • wyeksportuje producentów do sklepu

Zarejestruj się tutaj i pobierz 30 dniową darmową licencję - testuj aplikację – kliknij tutaj

 

Jak zacząć pracę z programem?

  • Należy się zarejestrować i pobrać licencje ze strony - kliknij
  • Jeżeli posiadamy wersję większą niż 1.3.4 to musimy dodać ustawienia dla bazy danych programu - tutaj opis,
  • Jeżeli posiadamy wersję większą niż 1.3.4 to musimy dodać konfigurację dla sklepu - tutaj opis,
  • Po otrzymaniu danych licencyjnych NIP i klucz w mailu należy je wpisać w programie w zakładce O programie->Licencja oraz pobrać brakujące dane odpowiednim przyciskiem,
  • Zainstalować webserwis dla wybranego silnika sklepu w zakładce Instaluj->Webserwis. Wpisując wszystkie dane do FTP oraz serwera bazy danych
  • Sprawdzić połączenie Sklep -> Połączenie http
  • Wpisać ścieżki do zdjęć w Sklep->Połączenie ftp
  • Określić rozmiary zdjęć w Sklep->Zdjęcia
  • Określić jakie produkty mają być eksportowane, określamy to w zakładce Dystrybutor->Kategorie np: Kontri->Kategoria

Ø Wyeksportować kategorię lub zmapować kategorię

Ø Określić marże dla kategorii (domyślna 20%)

Ø Określić wagę produktu dla kategorii (domyślna 1kg)

  • Wejść do Dystrybutor->Produkt np: Kontri->Produkty i wyeksportować produkty
  • Sprawdzić po stronie sklepu czy eksport się powiódł.

 

Więcej informacji szczegółowych znajdziesz tutaj