Dodaliśmy:
ℹ️ Jeśli nie chcesz ustawiać sposobu rezerwacji towaru ręcznie dla każdego statusu, ustaw wartość „Pobierz z ustawień” w kolumnie Sposób rezerwacji.
Wtedy system automatycznie pobierze wartość z:
🛒 Sklep → Ustawienia → do Subiekt → Zamówienia → Typ rezerwacji towaru
Znacznik „w sklepie” pokazuje, czy program wie, że produkt jest w sklepie. Jeśli znacznik nie jest zaznaczony, oznacza to, że program nie ma informacji o tym produkcie – to nie znaczy, że go tam nie ma.
Metoda szybka:
S2S → Subiekt → Błędy
, a produkt nie zostanie dodany.Metoda dokładna:
Metoda przyrostowa:
Działa automatycznie na podstawie znacznika:
Wysłanie produktów najpierw metodą szybką pozwala sprawdzić, które są już w sklepie. Dzięki temu:
Informujemy, że część sklepów opartych na platformie Shoper może obecnie doświadczać problemów z połączeniem z naszymi programami : s2s, w2s, A2C. Sytuacja ta nie jest zależna od naszej aplikacji, a wynika z czynników po stronie platformy Shoper.
Jeśli napotkali Państwo błędy połączenia (np. kod błędu 400), sugerujemy tymczasowe rozwiązanie problemu poprzez wpisanie adresu technicznego sklepu w miejscu adresu głównego podczas aktywacji licencji. Adres techniczny to specjalny, wewnętrzny adres sklepu, który jest przypisany każdemu kontu Shoper.
Dziękujemy za wyrozumiałość – zespół techniczny Shoper pracuje nad rozwiązaniem problemu.
shoper integracja aktualizacjaW wersji Nexo co nieco zmieniło się w API, stąd pojawiła się nasza nowa wersją programu s2s, dostępna jest tutaj.
Nexo insert błąd
W dniach od 23 grudnia 31 grudnia nie pracujemy zapraszamy po Świętach i z tej okazji chcielibyśmy Wszystkim życzyć Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku !
Po Świetach wracamy z wdorżeniem modułu do pakowania w programach s2s oraz w2s, wdrożeniem drukowania listów przewozowych oraz z modułem Marketplace.
Przerwa
Poniżej przedstawie optymalny sposób aktualizacji produktów w sklepie internetowym, tak aby zoptymalizować ilość zapytań do sklepu.
Musimy dodać tak naprawdę 3 harmonogramy:
W przypadku jeżeli nie dodajemy produtków za pomocą programów s2s czy też w2s, dotyczą nas tylko punkty 2 i 3.
Linia poleceń dla harmonogramu nr 1:
-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pDokladna -dodajTylkoNoweProdukty
Linia poleceń dla harmnonogramu nr 2:
-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka
Linia poleceń dla harmonogramu nr 3:
-ustawienia="Moje ustawienia" -produkty -pSzybka -pRoznica -jednostka="godziny" -czas="24"
Opcje dotyczące rożnicy są zaczytywane z ustwień poniżej:
w2s s2s produkty optymalizacja harmonogram aktualizacja oferta
Opcja nr 1. Jeżeli brak dostępności ukryj produkty w sklepie
Opcja nr 2. Ukryj produkt jeżeli nie zostanie zaktualizowany
Opcja nr 3. Wyślij produkty ukryte
Opcja nr 1 ukrywa produkty jeżeli nie ma ich na stanie w cenniku dystrybutora, ważne jest zeby cenniki były pobierane i przetwarzane codziennie ! Można to łatwo sprawdzić w oknie A2C->Cennik->Produkty w kolumnie modyfikacja powinna być dzisiejsza data, świadczy ona o tym że produkt jest w cenniku dystrybutora.
Opcja nr 2 po zakończeniu procesu aktualizacji ukrywa wszystkie produkty które nie zostały wysłane do sklepu podczas procesu aktualizacji (czyli po wciśnięciu w oknie A2C->Cennik->Produkt). Dotyczy to wszystkich produktów nawet tych które nie są aktualizowane przez program A2C.
Opcja 3 to alternatywa dla opcji nr 2, opcja pokazuje produkty "ukryte" czyli produkty z cennika dystrybutora i produkty które w cenniku już nie występują (warunek opisany poniżej), ale kiedyś były i pewnie są w sklepie. Opcja ta w połączeniu z opcją nr 1 spowoduje ukrycie produktów których dostęponość jest równa "zero". Rożnica w opcji nr 3 i nr 2 jest taka ze opcja nr 3 nie ukrywa produktów które nie były nigdy aktualizowane przez A2C.
Podsumowują jeżeli chcemy ukrywać produkty, których nie ma już w ofercie używamy opcji nr 2 jednak tutaj warunkiem jest to ze nie mamy innych produktów w sklepie, jeżeli mamy inne produkty w sklepie używamy alternatywy czyli zaznaczenia jednocześnie opcji nr 1 i opcji nr 3.
Zaznaczenie jednocześnie opcji nr 3 i nr 1 ma swoje ograniczenia polegające na tym, że możemy stracić informacje o produktach w sklepie na dwa sposoby:
Jednak i na to jest rozwiązanie, trochę mało automatyczne, ale jest. W takim przypadku należy :
Takie rozwiązanie można używać ile razy dusza zaprawnie i ile razy starczy sił na odkrywanie produktów.
Oczywiście dodam że użycie jednocześnie opcji nr 1 i nr 2 jest możliwe, natomiast używanie jednocześnie opcji nr 2 i nr 3 nie ma sensu bo tylko przedłuża aktualizację.
W przypadku jeżeli mamy wolny hosting zaleca się używanie opcjie nr 2 raz na 7 dni, ewentualnie od czasu do czasu.
ukrywanie produktów
W każdym programie , czy też module mamy do dyspozycji w oknia Licencje przycisk "Wygeneruj płatność", po kliknięciu na ten przycisk generuje się link do płatności i jest wysyłany na adres e-mail zarejestrowanej firmy w naszym systemie.
Należy wiedzieć, że faktura proforma z takiej wygenerowanej płatności generuje się do 30 minut, link do proformy znajduje się oczywiście w mailu.
Podobnie jest w przypadku jeżeli z wygenerowanego linka zapłacimy od razu poprzez płatności PAYU, to taka faktura też widoczna jest do 30 minut pod linkiem, który widoczny jest mailu z podziękowaniem za płatność.