Jak sprawdzić czy produkty aktualizują się w sklepie ?

subiekt_produkty.jpg

W zakładce programu s2s Subiekt->Produkty w kolumnie SklepId znajduje się identyfikator produktu ze sklepu internetowego, po tym identyfikatorze możemy wyszukać produkt w sklepie i sprawdzić czy produkt rzeczywiście istnieje pod tym identyfikatorem. Jeżeli znajdziemy produkt w sklepie pod tym identyfikatorem możemy sprawdzić kolumnę Aktualizacja ona mówi nam kiedy produkt został ostatnio wysłany do sklepu, jeżeli data jest aktualana a produktu nie ma w sklepie, produkt zapewne nie został przypisany do kategorii. Jak przypisać produkt do kategorii można zobaczyć na filmach załączonych poniżej.

Pomocne linki:

https://www.youtube.com/watch?v=T7rhjFFnTM4

https://www.youtube.com/watch?v=iTx4vrrHw60

https://www.youtube.com/watch?v=iTx4vrrHw60

Jeżeli natomiast w kolumnie SklepId wartość jest zero należy pamiętać o tym, że program s2s dodaje produkt do sklepu tylko w metodzie dokładnej i taką metodą należy wysłać produkt do sklepu w celu weryfikacji czy produkt dodał się prawdłowo, po wyłaslaniu produktu należy odświeżyć kartę Subiekt->Produkty przyciskiem F5. Jeżeli w dalszym ciągu w kolumnie SklepId mamy wartość zero należy zgłosić problem na stronie:  https://www.e-mo.com.pl/Ticket.

s2s integracja sklep sprawdzanie aktualizacja produktów