Stosując s2s do aktualizacji sklepu Shoper oraz ClickShop należy mieć zaznaczoną opcję Sklep->Ustawienia->do sklepu internetowego->Produkty->opcje produktów->bez promocji (tylko Redcart, Shoper). Ponieważ od jakiegoś czasu nie mamy możliwości usuwania promocji ze sklepu za pomocą REST API. Dlatego proponujemy stosowanie tej opcji i korzystanie z promocji w sklepie Shoper. Jeżeli nie znaznaczymy tej opcji nie będzie możliwa aktualizacja produktów które nie posiadają promocji w Subiekt GT. Pojawia się wtedy błąd: Opis błędu: Wartość pola 'date_from' jest niepoprawna: Istnieje inna zaplanowana promocja w wybranym terminie; Wartość pola 'date_to' jest niepoprawna: Istnieje inna zaplanowana promocja w wybranym terminie.
s2s shoper clickshop Subiekt GT promocja błąd
Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci lepszą obsługę. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Poznaj szczegóły
Polityka prywatności.