Co to jest moduł B2B ?

Moduł B2B służy do automatycznej wymiany informacji pomiedzy dwoma podmiotami. Zakładając, że mamy do dyspozycji dwa podmioty nazwijmy je "hurtownia" i "sklep",  jak wiadomo "hurtownia" ma stany magazynowe a "sklep" dopiero w momencie jeżeli zasilimy towarem, czyli defakto wykonamy w "hurtowni" sprzedaż dokumentem np. faktura sprzedaży a w "sklepie" przyjmiemy towar dokumentem zakupu np. faktura zakupu. Oczywiście jeżeli nie mamy żadnego oprogramowania do zarządzania tymi dokumentami całą pracę musimy wykonać manulanie co przy dużej ilości dokumentów stanowi problem. Zakupująć moduł B2B mamy właśnie do dyspozycji takiego "robota", który będzie analizował dostępność danego towaru po stronie firm "sklep" i "hurtownia" i na podstawie tej informacji automatycznie wystawiał te dokumenty w dwóch firmach. W module mamy do dyspozycji scenariusz kiedy to wystawimy sobie dokumenty Faktura Sprzedaży / Faktura zakupu lub Wydanie magazynowe / Przyjęcie magazynowe  w tym drugim przypadku omijamy problem mnogości faktur, który może podnieś koszty księgowości w firmie, jednak na chwilę obecną faktury należy wystawić manulanie do wielu dokumentów WZ i PZ.

Moduł na chwilę obecną jest kompatybilny z programami Subiekt GT oraz Subiekt NEXO PRO.

Koszt modułu to 800 + VAT rocznie.

 

s2s b2b obsługa hurtownii